avatar To jest dziennik rowerowy który prowadzę ja, Evo88 z miasta Legnica. Przejechałem już 25051.47 kilometrów w tym 4430.22 w terenie. Moja średnia to 23.84 km/h

Wykres roczny blog rowerowy Bartex88.bikestats.pl

Kalorie: (kcal)

Rozprowadzenie w Jaworze

Czwartek, 18 kwietnia 2013 · dodano: 18.04.2013 | Skomentować odważyli się: 5

Postanowiłem dziś porwać się na rower. Zwłaszcza że przyjechał mój fumfel z Holandii. Dodatkowo dołączył do nas Bolmetowiec z Jawora.
Ustawiliśmy się na piekarach, koło Bartka chaty. O 9 już wszyscy byli. Bartek też założył zielone wdzianko, Bolmet jak to Bolmet, w swoich barwach. Rowerki też zacne. Kuota + Dynatek + Madonka robiły wrażenie. Do Jawora wybraliśmy się przez wioseczki, jechaliśmy generalnie spokojnie ale przed Taczalinem na podjeździe (lekkim) traciłem już siły. Dalej było płasko, dopiero przed Jaworem jakieś lekkie wzniesienie. Dalej śmignęliśmy na wąwóz myśliborski. Podprowadziłem kawałek chłopaków na rundę, a sam wróciłem skrótem, co by wyjechać im naprzeciw. W Piotrowicach w lewo i na podjazd. Niestety nie zdążyłem podjechać całego ponieważ postanowiłem przystanąć nad stawem i zrobić foto bika tak jak kiedyś gdy jechałem z Ernestem 26 sierpnia 2007. To już 6 lat temu...

Szosowcy tylko mi śmignęli, choć chwilę przed tym słyszałem bębenek w Treku. No nic, zawróciłem i tu był dzisiejszy max. Myślę że ponad 60 lekko. Przed samym Jaworem rozprowadziłem chłopaków na finish, podciągnąłem ich do jakichś 50-55 km/h i dalej poszli sami. Mi brakowało Vervy, tak, tej z Orlenu ;)
Dawid pojechał na chatę, bo mieszka w Jaworze. Ja z Bartkiem natomiast główną szosą wróciliśmy na Legnicę, tempo świetne 50-60 km/h bo z wiatrem (wcześniej cały czas pod wiatr). Teraz gdy to piszę jestem już najedzony jak niedźwiedź, a i nogi mnie tak bolą że ho ho. Jutro przydał by się jakiś rozjazd.

Kategoria w towarzystwie

01:45 h 24.06 km/h
v-max:60.00 km/h
Kalorie: (kcal)

Druga jazda w tym roku...

Czwartek, 11 kwietnia 2013 · dodano: 11.04.2013 | Skomentować odważyli się: 3

Nowy rower kupiony, stoi i czeka już od miesiąca. No i w końcu udało mi się znaleźć chwilkę (gdzieś pomiędzy remontami a obiadem). Tak więc umówiłem się z Eperem u Worbike, pod sklepem. Jak już wychodziłem zaczęło kropić, ale to nic, pomyślałem że chociaż podjadę wyregulować sprzęt. Okazało się że Eper już czekał. Miałem nie jechać ale już nie kropiło, a że bez obiadu byłem to pojechaliśmy na legnickie pole (w planach była złotoryja, stanisławów, jawor i bóg wie co jeszcze ;) ). No nic, najważniesze że cokolwiek pokręciłem.

Ulicą jaworzyńską postanowiliśmy wyjechać z miasta, ale są tam takie dziury że masakra. Ale wyjechaliśmy (bałem się o pożyczone Cosmiki kumpla). Dalej pojechaliśmy przez Gniewomierz na Legnickie Pole. Na podjeździe Eper przycisnął, ja dałem sobie spokój. I tak nie mam powera w nogach więc nie będę gonił. Na płaskim jeszcze go przegonię później ;p Dalej za wioseczką lekko z górki zwiększyłem tempo, a zaraz za Strachowicam (też z góreczki) wrzuciłem na blat i zrobiłem ok 200-300 metrowy sprint. Chociaż jeżdżę bez licznika, to myślę że 60 km/h było chwilowo :) Dalej już spokojnie. Dopiero między Księginicami a Koskowicami cisnęliśmy 40-50 km/h. Reszta trasy już leniwie. Eper odprowadził mnie pod sam garaż. Pogadali i pojechali. Dziękuję za uwagę.

ps. Kuota niestety jest na mnie za duża, będę musiał więc ją sprzedać.