avatar To jest dziennik rowerowy który prowadzę ja, Evo88 z miasta Legnica. Przejechałem już 25051.47 kilometrów w tym 4430.22 w terenie. Moja średnia to 23.84 km/h

Wykres roczny blog rowerowy Bartex88.bikestats.pl

Z archiwum X

Licznik odwiedzin

Zawody 2008

02:25 h 14.67 km/h

UPHILL RACE ŚNIEŻKA

Niedziela, 3 sierpnia 2008 · dodano: 05.08.2008 | Skomentować odważyli się: 3

ostra imprezka :)
start tylko 40 zł, do tego fajna koszulka z Diversa (choc i tak za duża). Start z głównej ulicy Karpacza. Oczywiście jak to ja musiałem o czymś zapomniec. Numerek startowy !!! Cholerka no i z pod skoczni (gdzie zdawało się rzeczy które mieli wwieźc na szczyt) na Orlinek gdzie zaparkowane było auto... Ostatecznie nie spóźniłem się ale stałem daleko w tyle. Na szczęście trasa była cały czas pod górkę i tłum się rozjechał. Masakra zaczęła się po wyjeździe z Karpacza na szlak. Strasznie nierówna trasa wybijała z rytmu. Do tego wczorajszy maraton no i nachylenie dało mi w kośc :D Powiem tak, podjazd na Śnieżkę fajny, ale ból w kręgosłupie straszny i nieunikniony. Podjeżdżając musimy się mocno pochylac i odciążyc tył coby nie poleciec na plecki :P A i nawet na jedno foto się załapałem :D

zdjęcie autorstwa Krzysztof Senderak

Oczywiście wygrał Galiński z czasem 55:55 :)
mój niewiele gorszy

14 km
1:18:32
61 m2
119 open
średnia 10,5 km/h

EDIT: na temat zjazdu specjalnie dla Ani :P
początek był bardzo wolny, średnio było 20-25 km.h. Straszny tłok, dużo rowerzystów, turystów no i ta skarpa... ale gdy tylko przejechaliśmy koło schroniska (tu akurat kawałek płasko) i dalej znów w dół maksymalnie jechałem nawet 60km/h, co nie powiem momentami było bardzo niebezpieczne zwłaszcza wjeżdżając na te duże kamienie. Ogólnie w połowie zjazdu musiałem się zatrzymac i ściągnąc kurtke bo było już za gorąco :D

02:22 h 21.87 km/h

BIKEMARATON ŚWIERADÓW ZDRÓJ

Sobota, 2 sierpnia 2008 · dodano: 05.08.2008 | Skomentować odważyli się: 1

dystans MEGA
ostatecznie trasa została skrócona (o czym nawet nie powiadomiono na stronie organizatora). Miały byc większe przewyższenia, wyszło bardziej płasko ALE i szybciej :) Od połowy trasy zaczęło powoli padac. Z czasem było już coraz gorzej, okulary zaczęły parowac, zdjąłem je i trzymałem w zębach lecz zaraz za ostatnim pomiarem czasu na zjeździe upadły mi. Musiałem sie zatrzymywac i biec. Okulary schowałem do koszulki bo i tak były zaparowane. Jak sie później okazało zgubiłem adapter wraz z szkłami korekcyjnymi i jechałem dalej ślepy :( Jak dla mnie trasa była fajna, szybka z długimi podjazdami i mega długimi zjazdami. Ogólnie zadowolony, choc z wyniku już nie :P
A tu fotka jak jadę w (a raczej za) peletonem. Zgadnijcie kto jedzie na czele :D tak to Galiński, oczywiście jechał turystycznie bo inaczej nie dał bym mu rady :) Jechałem z nimi dopóki nie spadły mi te okulary...

zdjęcie pobrane z albumu gosi

zdjęcie pobrane z http://picasaweb.google.pl/Tomasz.tbtomek

02:51 h 22.42 km/h

BikeMaraton Kraków

Niedziela, 6 lipca 2008 · dodano: 07.07.2008 | Skomentować odważyli się: 0

BikeMaraton Kraków pierwszy maraton na nowym rowerku :)
Pobudka o 5:20, o 6 już przed domkiem w oczekiwaniu na transport który spóźnił się 20 minut ;) Ale to nic. Zapakowaliśmy się w 4 osoby. 3 rowerki na dachu i 1 w bagażniku. Tempo do Krakowa całkiem przyzwoite, 150-160 km/h :D Na miejsce dojechaliśmy jakoś przed 10. Ustawka w sektorze 20 min przed startem. Kiepska pozycja była ale to nic. Troszkę denerwował korek na pierwszym podjeździe ale powstrzymałem się od uwag (jednak większość zgrywała zawodowców i padały brzydkie słowa do czego już chyba wszyscy przywykliśmy). Trasa przypominała trochę Zdzieszowice, przejazdy pod autostradą itp. Dużo polnych ścieżek ale też i lasów a w nich kilka błotnych, nieprzejezdnych odcinków. Trochę singletracków ale też i dużo szerokich ścieżek. Asfaltu też nie brakowało :) Ogólnie rzecz ujmując dla każdego coś ciekawego ;) Różnice wzniesień nie powalały, no ale w końcu to nie góry. Zdjęcia dodam jak znajdę gdzieś siebie :D Wynik jak dla mnie satysfakcjonujący zważając na to jak słabo jeździło mi się w ostatnim tygodniu :)
foto sportograf.de

foto z http://lh5.ggpht.com/BikeLucy/SHcHFHwN_rI/

Foto z stacji benzynowej jak już wracaliśmy :)

76 open
45 M2
czas 2:45:11
412 pkt

a jak tam poszło innym a zwłaszcza z drużyny bikestats ?? chwalić się ! :D

03:47 h 20.71 km/h

Maraton Obiszów. 3 okrążenia,

Sobota, 7 czerwca 2008 · dodano: 07.06.2008 | Skomentować odważyli się: 0

Maraton Obiszów. 3 okrążenia, razem 69 km. Słabiutkie miejsce aż wstyd sie przyznać 11/13 :/ 5 osób nie ukończyło. Na pocieszenie dla mnie
- startowali tam na prawdę mocni zawodnicy z klubów
- zaliczyłem 5 gleb :]
- raz pomyliłem trasę
- na pierwszym okrążeniu wypadł mi bidon

wiem wiem, to nie jest dobre tłumaczenie, to tylko wyraża mój styl jazdy, moją technikę, moje umiejętności :D

trasa okropna, najgorsza jaką miałem okazję poznać. Strasznie dużo piachu, byłem nastawiony bardziej na ściganie się niż walkę z trasą. To nie tylko moje odczucie, to także odczucia innych z którymi miałem okazję zamienić parę słów :)

mój czas :D
3:34:08

03:01 h 18.23 km/h

Bikemaraton Boguszów-Gorce

Sobota, 17 maja 2008 · dodano: 17.05.2008 | Skomentować odważyli się: 3

Mój drugi maraton w tym sezonie. Trasa ciężka, bardzo męczące podjazdy, krótkie kręte wyboiste zjazdy, ogromne ilości błota... Pierwszy raz założyłem dziś nowe Maxxisy Krakeny. Niby 1.95 a wyglądają na o wiele szersze, w błocie w ogóle nie dawały rady, na zakrętach trzymały poprawnie. Trasa podobała mi się bardziej od tej w Zdzieszowicach ale i tak z niecierpliwością czekam na Piechowice, Karpacz no i Świeradów. :)
pzdr. dla całej ekipy bikestats

ZDJECIE ZOSTALO POBRANE Z STRONKI http://picasaweb.google.com/bartek.sufin/BoguszW2008

ZDJĘCIA Z STRONKI http://www.biker.dwtele.pl/index9.html

ZDJĘCIE Z STRONKI http://picasaweb.google.com/MorneMeoi/BikeMaratonBoguszWGorce17052008

ZDJĘCIA Z STRONKI sportograf.de
MEGA
M2 57/119
open 105/388
3:00:41,89

02:07 h 22.20 km/h

Bikemaraton Zdzieszowice

Niedziela, 4 maja 2008 · dodano: 04.05.2008 | Skomentować odważyli się: 2

Trasa leśna, nie spodobała mi się, wolę górskie. Maraton w Zdzieszowicach przypomina ten z Wrocławia i Poznania. Dużo leśnych dróżek, asfaltów. Mało szutru. Początek, tzn. podjazd pod górę św. anny, zajechał mnie na maksa. Po 2-3 km wszyscy mnie wyprzedzali. Jednak później gdy już się rozgrzałem powolutku trochę nadrobiłem ;) Ogólnie jestem zadowolony bo zwykle plasuję się gdzieś 220-230 w open na mega :)

MEGA
M2 - 37/139
open - 62/487
czas - 2:06:58

03:24 h 17.89 km/h

MTB Maraton w Karpaczu

Czwartek, 1 maja 2008 · dodano: 01.05.2008 | Skomentować odważyli się: 0

MTB Maraton w Karpaczu Przejechałem tylko trasę z zawodnikami. To była jazda z odpoczynkami ponieważ co jakiś czas czekałem na swojego towarzysza ;) Nawet spoko bo odpoczywałem i potem na nowo wyprzedzałem tych samych zawodników :D

Trasa maratonu bardzo mi się spodobała, były elementy Przesieki Bikemaraton z roku 2007. Na dwóch mostach jeszcze śnieg leży, ale już dużo go nie zostało ;) Sporo było odcinków asfaltowych, podjazdy głównie asfaltem, zjazdy wiadomo kamieniste choć i asfaltowych też nie brakowało. Pod koniec było ciężko, chodzi mi o bardzo wyboisty zjazd, stromo, ciężko wyhamować ale wszyscy z pewnością sobie poradzili :) no to chyba tyle relacji :D

Trochę zdjęć z trasy ;)

02:34 h 15.97 km/h

Wyścig XC w Bolesławcu. Elita. Miało

Niedziela, 13 kwietnia 2008 · dodano: 13.04.2008 | Skomentować odważyli się: 0

Wyścig XC w Bolesławcu. Elita. Miało być 6, a wyszło 5 okrążeń co nie zmienia faktu że po 4 sędzia zdjął mnie z trasy bo dostałem dubla xD Ale fajnie, a tak na serio przekonałem się o swojej "formie" ;) Trzeba będzie wziąć się za siebie.